2012. július 10., kedd

Részlet az 5. fejezetből...

Sziasztok! :)
Most sietnem kell, de még ma mindenképpen hozni akartam a részletet. A fejezet nem tudom, hogy mikor is fog jönni egész pontosan, talán ma késő este, de nagy valószínűséggel holnap. :)
Kellemes olvasást!
Csók <33




Nem tehettem mást, muszáj volt kimennem a folyosóra, mert nem akartam kiabálni, pedig szívem szerint azt tettem volna. Mégis mit képzeltek? Hogy tehették ezt? Oké, Scott meg sem lepett, de… pont Chris? Ő az, akiben bíztam, erre egy tárgyként kezel, amit bedob egy versenyre?
Mélyeket lélegeztem, és körülnéztem a majdnem teljesen kihalt folyosón. Egy-két nővér ment el mellettem, de ők sem tűntek fel utána. A plafonon pislákoltak a neonok, amik már nem nagyon adtak fényt. Tettem pár lépést a folyosó jobb, majd a bal irányába, közben pedig rágtam a körmömet, és próbáltam lenyugodni. nem fogok hazamenni, elvégre… az hogy nézne már ki? Nem, nem fogom itt hagyni Chris-t, mert ezt meg kell beszélnünk, sürgősen, de még előtte egy telefonhívás.
Kikerestem a számot a névjegyzékből, majd a hívás gombot lenyomva emeltem a fülemhez a készüléket. Egy kicsöngés, kettő, három, és már majdnem letettem, amikor beleszült egy álmos hang.
- Miért? – tette fel a kérdést köszönés képen – gondolom – majd pár nyöszörgés után ismét megszólalt. – Valami baj van?
- Em, most… muszáj beszélnem veled.
- Mi történt? Chris rosszul van? – most már valamennyire felkelt, közölhettem vele.
- Nem, már felkelt, nagyon is, csak…
- Odaadnád neki a telefont egy kicsit? Köszönni akarok neki. – a hangja teljesen tisztának hangzott. Egy igen után lassan léptem be a szobába, mire Chris azonnal rákezdett.
- Nézd, én nagyon sajnálom. Nem tudom, hogy akkor mi vezérelt, és meg is bántam rögtön, amint elhagytam a kávézót, csak…
- Emily beszélni szeretne veled. – szakítottam félbe, és odanyújtottam felé a telefont. Egy sóhaj után elvette, én pedig ismét kiléptem a teremből.

11 megjegyzés:

  1. I simply couldn't leave your web site before suggesting that I extremely enjoyed the standard information a person supply on your visitors? Is gonna be again regularly to check up on new posts

    my webpage armitron watches for women

    VálaszTörlés
  2. Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for providing these details.


    Feel free to surf to my webpage women's relic watches

    VálaszTörlés
  3. bookmarked!!, I really like your web site!

    Have a look at my blog post - women's vestal watches

    VálaszTörlés
  4. Remarkable! Its actually remarkable piece of writing,
    I have got much clear idea regarding from this piece
    of writing.

    Here is my web-site - akribos

    VálaszTörlés
  5. Fabulous, what a weblog it is! This webpage gives useful facts to
    us, keep it up.

    Feel free to visit my web blog; https://axlebook.com

    VálaszTörlés
  6. Quality content is the main to interest the viewers to pay a quick visit the website, that's what this site is providing.

    My blog: http://wiki.oranim.ac.il

    VálaszTörlés
  7. I was curious if you ever considered changing the page layout of your site?
    Its very well written; I love what youve got to
    say. But maybe you could a little more in the way of content
    so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.

    Maybe you could space it out better?

    Check out my website; seo tips

    VálaszTörlés
  8. I'll immediately seize your rss as I can't find your e-mail
    subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you have any?
    Please permit me recognise so that I could subscribe.
    Thanks.

    Also visit my weblog: stuhrling original

    VálaszTörlés
  9. Have you ever considered about including a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is valuable and all. But think
    of if you added some great photos or videos to give your posts more, "pop"!

    Your content is excellent but with pics and clips, this blog could
    definitely be one of the most beneficial in its niche.
    Wonderful blog!

    Here is my webpage; Http://Wikicars.Org/

    VálaszTörlés
  10. You are so interesting! I don't believe I have read through something like that before. So great to discover another person with a few unique thoughts on this issue. Really.. many thanks for starting this up. This site is one thing that's
    needed on the web, someone with a bit of originality!


    Feel free to surf to my blog ... victorinox swiss army

    VálaszTörlés
  11. Hey there! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
    There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thank you

    My web-site - learn2speak.eu

    VálaszTörlés