2012. május 17., csütörtök

Részlet az I. fejezetből

Sziasztok! :)
Most, hogy újult erővel elkészült pár fejezet, azt hiszem, itt az ideje, hogy feltegyek egy kis részletetet a nyitó fejezetből.
Hétvégére terveztem a friss felrakását, 90%, hogy akkor fog jönni. :))


Cím: I. fejezet - Viszontlátás


Idegesen csaptam be a kocsi ajtaját, és a házunk felé vettem az irányt. Hallottam, a zár kattanását és a lépteket a hátam mögött, de nem érdekelt, csak gyalogoltam, már majdnem kocogtam az ajtó felé. Út közben előkerestem a megfelelő kulcsot a többi közül, és próbáltam kinyitni vele az ajtót, de a kapkodásomnak köszönhetően kikapta a kezemből. Idegesen fordultam vele szembe. Az ő tekintetében sem mértem fel mást, csak haragot.

-       Nehogy már neked álljon fentebb! Te sem mondtál el mindent a kapcsolataidról, különben is, Scott már nem számít nekem semmit. Bár nem hinném, hogy ezt magyaráznom kellene. – mondatomra csak elnevette magát, de koránt sem volt vicces kedvében.

-       Azért kibeszéltük az exeket, nemde? És Scott-ot valahogy kihagytad. Ami pedig korábban lejátszódott, be is bizonyítja, hogy még mindig közel áll hozzád. – idegesen vette a levegőt, miközben már nem sok távolság volt közöttünk.

-       Chris, már kismilliószor elmondtam neked a kocsiban is, hogy engem már nem köt hozzá semmi sem. Miért nem hiszed el ezt nekem? – pár pillanatig farkasszemet néztünk, majd kérdésem után kikaptam kezéből a kulcsokat, és ismét az ajtó felé fordultam, hogy szerencsét próbáljak a kinyitásával. Egyik kezével a fejem mellé támaszkodott, úgy válaszolt, most már halkabban.

1 megjegyzés:

  1. Húha, már nagyon várom! :D
    Remélem minél hamarabb felteszed a részt. :))
    puszi: ericsaadefan

    VálaszTörlés