2012. június 23., szombat

Részlet a 3. fejezetből...

Sziasztok! :)
Annyira, de annyira sajnálom, hogy ennyire elcsúszott a fejezet, és nem is fogok mentegetőzni, mert valóban csak az én hibám... remélem azrt nem pártoltatok el sokan mellőlem. :))
Itt a részlet a következő fejezetből, azt pedig hamarosan olvashatjátok. :)
Csókollak Titeket! <3

Cím: Harag


„- Tudsz motorozni?
- Persze. – vágtam rá egyből, ami hatalmas hiba volt.
- Nagyszerű…”
Tudhattam volna már rögtön a kérdéséből is, hogy miről fog szólni ez az egész, de akkor nem gondolkoztam. Ahogy sok helyzetben sem, és ebből lett a probléma.
Ha most visszamennék, és azt mondanám „Bocs, de mégsem megyek bele”, már rögtön megalázásként élném meg, ahogy kiröhög. Normális ember ilyenekkel nem foglalkozna, épeszű választ, azaz nemet mondott volna, és amint megitta volt azt a pohár vizet, majd szépen elsétált volna, de nem, nekem még szóba kellett elegyednem azzal a szeméttel csakis azért, hogy kiszedjem belőle, mit akar tőlem. És tessék, ez lett a vége, most benne vagyok egy fogadásban, jobban mondva versenyben. Ha nyerek, békén fog minket hagyni, és ez most minden vágyam, mert komolyan megérdemelnénk már egy kis nyugalmat Kate-tel. Ha viszont vesztek… arra még gondolni is rossz. Nem akarom, hogy elutazzanak ketten úgy, hogy Kate-nek még csak beleszólása sem lehet. – Ekkora barom nem lehetek! – kiáltottam, majd belerúgtam a kocsi gumijába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése