2012. március 25., vasárnap

Részlet a 23. fejeztből...

Sziasztok! :)
Elkezdte írni a frisst, és elég jól haladok, de ezt egy picivel hosszabb fejezetnek szántam, és nem hiszem, hogy ma végezni fogok vele, de megpróbálom! Ha ma nem is, de holnap mindenképpen hozom az új fejezetet, addig is itt egy kis részlet belőle. :)
Csók <33



- Igazad van. – jobban belegondolva Emily a pszichiáterem, vele meg tudom beszélni azokat a dolgokat, amik nyomják a lelkem. De a testvéreknek ez a dolguk. Nemde? – Mindegy, elmegyek zuhanyozni, már eléggé fáradt vagyok.
- Oké. Jó éjt! – elköszönt, majd kiment.  A zuhany alatt azt hiszem, húsz percet tölthettem, közben gondolkodtam Layla mondatain is. Nem, Chris nem tehette ezt meg. Régebben kinéztem volna belőle, de ha megvolt a szoros kapocs köztük, akkor ez nem fordulhatott elő. Fogmosás után bebújtam az ágyba, és bekapcsoltam a TV-t, mert a zuhany után már kicsit felfrissültem. Fél 11 lesz, és furcsa, hogy nem vagyok álmos. Talán Chris és a randi az oka, mert nem megy ki a fejemből. Megállapodtam egy horrorfilmnek kinéző műsornál, és felhúzva mindkét lábamat, próbáltam minden figyelmem a filmnek szentelni, de nem nagyon ment. Ha horror akart lenni, akkor valamit nagyon elnéztek. Pusztán két embert öltek meg benne, de azt sem mutatták, így csak egy sima krimi, mintsem igazi horrorfilm. Már félálomban voltam, amikor az éjjeliszekrényen rezgett a telefonom. Chris küldött SMS-t, úgy tűnik, ezzel jól elvan. „Remélem, még nem alszol…”. Visszaírtam, hogy nem aludtam, még. Az üzenet elküldése után pár percig nem történt semmi, így a szemeim sem bírták tovább, hamar elaludtam.


Arra riadtam fel, hogy mellettem besüllyedt az ágy, így gyorsan felkaptam az éjjeliszekrényemről egy könyvet, és azzal kezdtem el ütni a betörőt. Nem túl okos ötlet, de akkor az akadt a kezembe. Rendesen megijedtem, amikor a kapucnis férfi (azt hiszem) kikapta a kezemből az önvédelmi fegyveremet, majd a térdén állva felkapcsolta az éjjeli lámpát, és lehúzta a kapucniját.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem csak egyetlen közlendőm lenne, amit elhalaszthatatlannak, és kihagyhatatlannak tartottam. Szerintem meg kéne beszélnie Chris-szel ezt a problémát, ahelyett, hogy hagyja ezt elfajulni, és hogy megalapozzon egy kis bizalmatlanságot. Elvégre mi alapon várhatja el Christől, hogy bízzon benne, ha ő sem kérdez meg tőle ilyeneket. Hé, Chris, beszéltem Layla-val, ezt mondta, igaz ez? - ennyi. Mert gondolom, azért a másik szemszög is sokat nyom a latban...
    Siess a fejivel!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orchidée! :)
      Hey, én nem mondok semmit, de lesznek beszélgetések.. bármi is legyen az. :) Effelől ne legyen kétséged. ;)
      Sietek!
      Csók <3

      Törlés