2012. március 10., szombat

Részlet a 22. fejezetből...

Sziasztok! :)
Sajnálom, nagyon is, hogy eltűntem egy kis időre, de meg is volt rá az okom.
Holnapra igyekszem hozni a következő részt, addig egy kis részlet belőle. :)
Csóók <3

Cím: Első randi II.

- Nem baj. – kinyitotta nekem az autó ajtaját, mikor hallottam, hogy valaki a nevemet mondja. Megfordultam, és Layla-val ütközött a tekintetem.
- Szia… sztok. – köszönt először rám, majd Chrisre nézve.
- Szia! Hogy-hogy itt vagy? – amint megszólaltam, elvette a tekintetét Chrisről, majd rám nézett.
- Csak mondani akartam valamit, de így már nem lényeges. – húzta el a száját.
- Nem, mondd csak…
- Mit akarsz itt, Layla? – szólt hozzá rideg hangon.
- Hát nem hozzád jöttem, mielőtt ezt feltételeznéd. – mondta Layla is ugyanolyan hangon. Mi folyik itt? – Kate, beszélnünk kell.
- De mi most… - mutattam hátra az autóra, mire közbevágott.
- Most! – hangja nem tűrt halasztást, tehát beleegyeztem. Pár métert arrébb sétáltunk, majd halkan, szinte suttogva belekezdett. – Ti már… együtt vagytok?
- Igen, de nem értem, miért kellett ezt megkérdezned kicsit távolabb tőle.
- Hát nem tudtam, hogy neked olyan pasik jönnek be, mint Chris, de hát ízlések és pofonok. – húzta el a száját, kicsit elfordulva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése