2012. február 26., vasárnap

21. fejezet - Első randi I.

Sziasztok! :)
Ezer bocsánat a késésért, kicsit lemaradtam a fejezettel, de remélem, majd kárpótollak Titeket ezzel. :)
Különösebb hozzáfűznivalóm nincs, csak az, hogy kellemes olvasást! :)
Csók <3




Segítettem Austinnak kipakolni a cuccait a vendégszobába, legalábbis amit hozott magával. Az tény, hogy a férfiaknak nem nagyon kell sok holmi, hogy több napig is el tudjanak lakni bárhol is, és itt egy élő példa is. Amikor végeztünk a ruhák áthelyezésével a gardróbba, feltett nekem egy kérdést.
- Mondd csak, ha már olyan jól beilleszkedtetek ide, lenne kedved megmutatni a várost? Sok jót hallottam róla, a napfényes Florida sok jó csajjal, körül kell néznem. – ült le az ágyra, lelökve mellé az üres bőröndöt.
- Persze, örömmel, csak tudod, nem sok esélyed van arra, hogy barátnőt találj magadnak, ha mellettem sétálgatsz. Habár ez engem nem zavar, szóval persze, benne vagyok, körbevezetlek. – amint ezt kimondtam hallottuk, ahogy csapódik az ajtó, így mindketten lenéztünk az emeletről. Emily ment be a konyhába kezében két táskával.

- Van egy ötletem. Csinálj úgy, mintha kirabolnálak. – suttogta.
- Aha, és majd leüt. De ilyen szerelésben elég hiteles lesz. – néztem rajta végig, mire szemforgatást kaptam válaszként. – Oké, oké, húzz egy sapkát a fejedre, adok gyorsan egy kendőt. – mondtam, majd felsiettünk a szobába, hogy keressek neki egy fekete vagy legalábbis sötét színű kendőt, amivel eltakarhatja az arcát. Egy fekete sálnál állapodtunk meg, mivel nem volt más hasonló ruhadarabom. Felvette a fekete baseball sapkáját és egy napszemüveget, körbetekerte az arcát a kötött anyaggal, majd hátrafogva a kezem mentünk le a lépcsőn, egyenesen a konyhába, ahol Emily pakolt ki a táskából.
Amint meglátott minket, egy kiáltás közben ijedten dobta el a tejes dobozt, ami szétpukkanva érkezett a padlóra.
- Ide az összes pénzzel! – kiáltotta Austin. Nem kellett sok, hogy elnevessem magam Emily ijedt arcát látva. Tudom, hogy ez gonosz dolog, de olyan jót mulattam rajta.
- Kérem… - kezdte nővérem, mire nyitódott az ajtó. Mindhárman odanéztünk, a férfi pedig ledermedten állt az ajtóban, de nem esett ki, csak pár másodperc, amikor hallottam, hogy mögöttem pukkan valami: Emily egy serpenyővel leütötte Austint, aki egy feljajdulás közepette fordult felé.
- Basszus, erősebbet nem tudtál volna? – nővérem még pár másodpercig nézte a „betörőt”, nem értette, hogy mi folyik itt. Nem sokáig álltunk némán, ugyanis bátyám elnevette magát, mire láttam Emilyn, hogy kezdi kapizsgálni a dolgot.
- Várj csak… - mondta, majd levette a sapkát és a kendőt Austin arcáról, aki egy széles mosollyal emelte le az napszemüveget. Emilybe, mint a villám, csapott a felismerés, boldogan ugrott bátyám nyakába. – Hogy tehettétek ezt velem? Komolyan a szívroham, na meg a sírás kerülgetett. Biztos a te ötleted volt. – mutatott rám. Meg akartam védeni magam ez ügyben, de apa – aki közben már odajött hozzánk - közbelépett.
- Hogy-hogy itt vagy, Austin? – kérdés közben megölelte őt. – Azt mondtad, hogy csak a jövő héten jössz.
- Igen, de inkább most akartam eljönni, úgyis nemsokára ünnepelni fogunk. – ünnepelni? Mégis mit ünnepelnénk? Erre a kérdésre meg is kaptam a választ, amikor sejtelmes mosollyal nézett rám. – Hugi… - nyújtotta el az utolsó betűt. – Nem írtál kívánságlistát?

- De, ami azt illeti, itt van az asztalon, szép hosszú lista, ha akarod, megveheted mindet, de nem apa hitelkártyájáról! – emeltem fel a kezem. – Mondtam, hogy nem kérek semmit. – tértem a lényegre.
- Ki mondta, hogy venni is akarunk neked valamit? Ugyan már, nem elég, hogy kieszel minket a vagyonunkból, még ajándékokat is akarsz? – nevette el magát Austin, mire vállba ütöttem. – Oké, ez fájt! – simogatta meg a „fájó” területet a vállán.
- Épp ez volt a célom. De apu, hogy-hogy hazajöttél? – fordultam felé.
- Igazából csak a papírokért jöttem haza, amit a nappali asztalán hagytam. Még reggel átfutottam a bevétel egy részét, de azt pont itthon hagytam, úgyhogy hazaugrottam érte, de már mennem is kell vissza. – mutatott az ajtó irányába.
- Oké, de apu, ne mondd el anyunak, hogy hazajöttem. Meglepetést akarok neki szerezni.
- Rendben, de azt hiszem, ezzel nem lesz gond. – mosolygott, majd a nappaliból felvéve a kezébe a papírokat, ki is lépett az ajtón.
- Még mindig utállak. – vágott sértődött arcot Emily, mire Austin kérdőn felvonta a szemöldökét.
- Miért engem? Kate találta ki, őt hibáztasd! – mutatott rám.
- Aha, biztosan neki lesz ilyen hülye ötlete. Örülj, hogy nem akadt valami keményebb tárgy vagy tányér a kezembe. – mondandójára Austin csak nevetett, mire nővérem is megütötte, ezúttal ő a hasát. – Idióta. – megfordult, és a konyhába indult, hogy feltörölje a szétfolyt tejet a padlóról. Felmentem gyorsan a szobámba, hogy átvegyem a pizsamámat. Amint kikerestem a megfelelő ruhákat az eléggé fülledt napra, hallottam, ahogy valaki egyfolytában nyomja a csengőt. Mire lementem, Austin már ajtót is nyitott. 

/Chris/

Abba kell hagynom ezt a féltékenykedést. De mi van akkor, ha okkal támadt ilyen érzésem? Nem, nem ez hülyeség. Milyen kapcsolat lesz ez bizalom nélkül? Bízok Kate-ben, és ő is bízik bennem. Lehet, hogy vissza kellene fordulnom, hagyni az egészet, és nem gondolni rá, de ha már idáig eljöttem, nem megyek haza. Már csak egy utcányira vagyok a házuktól. Amint lefordultam, megkerestem a házat és leparkoltam. Kopogtam az ajtón, de nem nyitotta ki azt senki sem. 2 percig szobrozhattam ott, amikor megláttam a csengőt a falon. Ilyenkor érzem magam idiótának. Kissé idegesen nyomtam meg a gombot, de nem vettem le róla a kezem, ami hatással volt a bent lakókra, hiszen már ki is nyílt az ajtó, de nem Kate állt velem szemben. 
- Mi van, ráragadt az ujjad a csengőre? – kérdezte, kis fintorral az arcán, a küszöbön álló férfi, vagyis inkább srác. Nem lehet sokkal idősebb tőlem.
- Te ki vagy? – húztam össze a szemöldököm.
- Ezt én is kérdezhetném. Egyébként Austin. – nyújtotta felém a kezét, amit el is fogadtam.
- Öhm… Chris. – ráztam meg a felém nyújtott jobbot. Austin… igen, Kate ezt a nevet mondta a telefonba. De mégis ki ő? Ezután sem estünk komoly beszélgetésbe, csak néztünk egymásra, én leginkább csak méregettem, de ahogy elnéztem, ő is engem. Ki ez a srác? Miért van itt? Rokon vagy csak szimplán ismerős? Ha az utóbbi, akkor nagyon gyorsan beszélnem kell Kate-tel.
- Egyébként segíthetek valamiben? – kérdezte, megszakítva ezzel az elmélkedésemet. Mit mondjak? Azért jöttem, mert Kate a telefonban a te nevedet mondta, így a nagy féltékenység eluralkodott rajtam, tehát idejöttem leellenőrizni, hogy nem-e csal meg a barátnőm. Jobban belegondolva, ez elég nagy hülyeségnek hangzik, pedig igaz.
- Kate-et keresem. Itthon van? – ez meg milyen kérdés? Kb. 15 perce beszéltem vele, csak nem ment el. De sose tudni.
- Igen. – oké, kösz a választ. Most akkor mi van? Megtudtam, hogy itthon van, mondtam is, hogy őt keresem, de nem enged be?
- Egy haverja vagy? – jesszusom, ő az apja vagy mi?

- Hát… majdnem. – erre a két szóra csak összeszűkítette a szemét, majd ismét kérdezett.
- Netán a barátja? – mi folyik itt, már komolyan?
- Igen, miért? – kérdeztem már én is vissza, mert már kezdett elegem lenni a kérdezz-felelekből.
- Csak kérdeztem. – húzta el a száját. Már nem mondott semmit, csak állt velem szemben. Ilyenkor tűnődök el azon, hogy lehet, én nem vagyok normális. Tényleg vissza kellett volna fordulnom, és most kikerülhettem volna ezt a beszélgetést. – Mik a szándékaid vele?
- Mi van? – csúszott egy oktávot feljebb a hangom. Ez egy igazi beszélgetés vagy csak álmodom? Komolyan egy ismeretlen kérdi meg tőlem, hogy mik a szándékaim Kate-tel?
- Hát, ha a barátja vagy, arra gondoltam, jobb, ha tudsz arról, hogy nekem fontos Kate. Ha megbántod, tudod mi lesz. – húzta végig egyik ujját a nyakán. Oké, most már biztosan álmodom. 
- Hagyd már, Austin! – lökte félre az ajtóból Kate. – Szia! – köszönt, de én még mindig csak értetlenül néztem rájuk, vagyis inkább Austinra. – Gyere csak be. – fogta meg Kate a kezem, behúzva ezzel a házba. Szótlanul mentünk be kézen fogva a nappaliba. Leültünk a kanapéra, mellém Kate, a szemben elhelyezett mögé pedig Austin állt. – Hogy-hogy itt vagy? – kérdezte barátnőm. Válaszolni akartam, de közbevágtak.
- Na, gyerekek én most elmentem, jó szórakozást! – kacsintott – Ó, és Kate! – fordult meg – Ne feledd, védekezni! – mondta vigyorogva, majd elhajolt egy felé közeledő párnától, és nevetve távozott.
- Ne haragudj a fogadtatásért, a bátyám kicsit… fura. – húzta el a száját.
- Hát inkább ijesztő. – nevettem el magam – Szóval ő a bátyád. Szerintem megkedvelt. – húztam el a szám.
- Igen, ez nála kivételesen azt jelenti. – nevetett ő is.

/Kate/

A nagy átöltözésből nem volt semmi, ugyanis meghallotta, hogy valaki rátámaszkodott a csengőre. Pizsamában mentem le a lépcsőn, úgy, hogy a vendégünk ne lásson meg, és beálltam az ajtó mögé. Egyből felismertem Chris hangját, amikor kérdezgette a bátyám. Ő a haverom vagy a barátom? Istenem, Austin, miért kell ilyennek lenned? Mondjuk, jobb, ha ilyen, minthogy depisen a szobába legyen zárkózva, de akkor is. Pont Chris előtt kellett megmutatnia, hogy ő szemét is tud lenni? Ahh, mindegy, de legalább bemutatkoztak egymásnak. Mik a szándékai Chris-nek velem? Bolond vagy, drága bátyám, csak nem érzed. Mondjuk az kár, hogy nem válaszolt Chris, pedig kíváncsi lettem volna rá. Na és a fenyegetés… azt tényleg nem kellett volna. Itt már nem bírtam tovább, tudtam, hogy úgyis elnevettem volna magam, a következőknél, így jobbnak láttam, ha közbelépek, mielőtt Chris elmegy. De vajon mi az oka annak, hogy idejött?
- Amúgy, miért jöttél? – kérdeztem, mert már feltűnően mérte végig a pizsamámat, am nem állt sok mindenből: egy rövidnadrág, és egy lenge pántos felső. Tudtam, hogy át kellett volna öltöznöm.
- Tessék? – eszmélt fel. – Ja, csak gondoltam eljövök.  – ne reméld, hogy ezt beveszem.
- És az igazi ok? – kérdésemre csak elnevette magát, de ne válaszolt. Úgyis kiderítem, nem marad titokban. – A telefonálás miatt? – ez is lehet egy indok az ittlétére, csak tapogatózok a sötétben.
- Nem, dehogyis. – tagadta, de ezt elég rosszul, szóval rá is jöttem.
- Féltékeny vagy? – mosolyogva kérdeztem tőle, mire kifújta a levegőt, és mélyen a szemembe nézett. Ne tegye ezt velem, a pillantása…

- Nem mondtad meg a bátyád nevét, szóval… - húzta el a száját. – De mindegy is, mert mennem kell. – pattant fel a kanapéról. Na, nem, ennyivel nem úszod meg!
- Nem, nem, nem, nem! – fogtam meg a kezét, visszahúzva őt. – Hallani akarom! Azért jöttél, mert féltékeny vagy?
- Úgyis tudod, ne kényszerítsd i belőlem. – féloldalas mosolyt varázsolt az arcára, ami elég volt arra, hogy megenyhüljek. Pasik, miért teszitek ezt?
- Oké, így is kielégítő választ kaptam. – mosolyogtam.
- De tényleg mennem kell, mielőtt még a korai távozás miatt nem ítélnek szobafogságra. – pimaszkodott.
- Ez gonosz volt.
- Tudom. Akkor délután már itt is vagyok érted, olyan 6 óra körül.
- De kérlek, áruld el hova megyünk. – kérleltem, habár tudtam, hogy úgysem fogja elárulni. Ahhoz már jól ismerem.
- Ki sem kell mondanom, hogy ezt miért nem tehetem. Na, szia! – adott egy puszit az arcomra, majd kiment.
Amint becsukódott az ajtó, Austin már le is jött a lépcsőn. Tuti, hogy hallgatózott, az rá vallana.
- Jaj, de romantikus volt, Istenem. És még féltékeny is! – tágra nyitotta szemeit, így csak egy röhejes arcot ért el vele, ami megnevettetett.
- Ne is mondj semmit, ő legalább nem hallgatózik úgy, mint te! – böktem vállba.

/17:35/

Oké, Chris nemsokára értem jön, ideje lezuhanyozni. Azt írta SMS-ben, hogy nem árt majd a fürdőruha. Akkor hova visz majd? Medencézni, a tengerpartra vagy valahova máshova? Elvileg, aki kíváncsi, hamar megöregszik. Lehet, hogy hatással lesz rám, és a mondás igaz, mert valamikor tényleg olyan vagyok, mint egy öregasszony. Már megint badarságokon gondolkodok, foglalkoznék azzal, hogy vajon hova megyünk majd el. A medence és a tengerpart a legvalószínűbb, igaz, más nem nagyon jutott eszembe. Szolárium? Chris nem hiszem, hogy oda elmenne. A srácok többsége nem igazán szereti, bár lehet, hogy tévedek.
- Bejöhetek? – kopogott Emily pont akkor, amikor magam köré csavartam a törölközőt.
- Persze. – válaszom után már rögtön nyílt is az ajtó, és nővérem lépett be rajta, de az egyik kezét kint tartotta. – Mit hoztál? 

- Majd ha kijössz, meglátod. – mosolygott. Amint kiléptem, megláttam a fogason egy gyönyörű szép narancsszínű koktélruhát. – Ezt veszed fel ma! – kacsintott.
- De ez a tied, nem? – mutattam rá.
- És akkor már nem is adhatom oda neked, igaz? Ne butáskodj, gyorsan kapd csak fel! – utasított, én pedig eleget tettem a parancsának. Visszamentem a fürdőbe, a kikészített bikini felvétele után a csoda-ruhát is felvettem. A tükör elé állva végigsimítottam az oldalán, majd kiléptem. Nővérem mosolyogva mért végig.
- Gyönyörű vagy. – jelentette ki – Chris-nek el fog állni a lélegzete, ha meglát, az már biztos! A sminkkel hogy állsz?
- Még nem tudtam kigondolni, hogy milyen legyen. – húztam el a szám.
- Az sem baj, megoldom. – ez is beteljesült, egy gyönyörű, mégis egyszerű sminket varázsolt az arcomra.
- Remélem vízálló. – válaszként csak bólintott, miközben a hajamat próbálta felfogni kontyba. Most már mondhatom, hogy ő a stylistom. Amikor végeztünk, lementem a lépcsőn, ahol nővérem éppen ajtót nyitott.
- Szia, Chris, gyere csak be!
- Szia! Kate elkészült már? – lépett be az ajtón.
- Persze, nemsokára itt lesz. – nézett rám. Kimentem az előszobába, ahol Chris döbbent pillantásában találtam magam. Csodálva végigmért, majd megszólalt.
- Woaw, ez… gyönyörű vagy! – dicsért meg, mire Emily is mosolyogva rám nézett.
- Jó szórakozást! – mondta, és el is ment.
- Mehetünk? – kérdeztem, mert Chris még mindig szótlanul állt. Mondatomra feleszmélt.
- Persze. – a kezét nyújtotta, amit el is fogadtam, és azt összekulcsolva léptünk ki az ajtón.


Kate ruhája:

6 megjegyzés:

  1. Szia! Eddig nem tudom mért de nem tudtam írni kommit de most végre sikerült! nah szóval imádom a töri tés Chris *-* <3 Nagyon jó lett a fejezet milyen cuki volt ,féltékeny :$ Nagyon várom a kövit! puszi Dórii

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Chris...<3*.* Imádom. A kis féltékeny*.* Imádom:)
    Ettől eltekintve most nem vagyok igazán elégedett...:( Bár jó volt a fejezet, mégsem éreztem teljesen jónak. Például azt a jelenetet, amiben megismerkedik Austinnal, jó kis pörgős párbeszédekkel, csattanókkal sokkal hosszabbá és élethűbbé lehetett volna tenni. Te "pár" mondatban elintézted a megismerkedést, a tisztázást, a féltékenykedést. A féltékenykedésből egy feszültségtől pattogó, de egyben gyengéd részt lehetett volna írni. Sanos ezt úgy éreztem, szinte elintézted annyival, hogy Chris azonnal beismerte a féltékenységet. Én egy kicsit kínpztam volna Kate helynében, csókkal, vagy tudom is én, míg meg nem mondja, és Chris helyében meg nem adtam volna olyan könnyen azt a beismerést.
    De amúgy nekem tetszett a fejezet, ezektől a hibéktól eltekintve, hogy úgymond "Lehetett volna jobb is!". Csak azért mondom ezt, mert TUDOM? hogy több van benned ennél. Ne szaladj ennyire a történettel, néha kell egy kis idő, egy kis kifejtés, hgoy az embernek legyen ideje felfogni és élvezni.
    Kíváncsi vagyok, mit tervezett Chris...;) *.*
    Siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziaaaa Sziszaaaaa!

    Húúú, végre friss, hát na, nagyon, nagyon vártam! :D
    Remélem megenyhültek a szüleid, és nem kell mostantól távol tartaniuk tőled a gépet, mert harakiri lesz! :D Tanulj!
    Na, de most a fejezet..
    Emily jól kezelte a helyzetet, én is biztos megutáltam volna Austint, ráadásul biztos, hogy szívinfarktussal kórházba kellett volna szállítani. :D
    Chris aaaannyira édes volt! :D Bár nekem amúgy biztos nagyon furcsa lett volna, hogy a fiú, akivel csupán pár napja járok, féltékeny, és ezért el is jön hozzám, furcsa, de hízelgő, és főleg, ha így néz ki... akkor semmi bajom sincs vele, csak nem fojtson meg, de szerintem most okult a kis hamis, szóval nem lesz itt gond.
    Austin nagyon kemény volt, azért élveztem, hogy nem derült ki egyből Eric számára, hogy a fiú milyen kapcsolatban is van Kate-tel. Elbeszéltek egymás mellett, Chris agya csak ködösödött, ahogy még mindig ott volt az a pali az ajtóban, és hogy láthatóan a csúcson trónolva várja a következő pillanatot, amivel az őrületbe kergetheti a kopogtatót. Főleg miután megtudta, hogy Kate barátja.. :D
    "Mik a szándékaid vele?"-, kész, itt meghaltam. :D Kate helyében azt hiszem megvártam volna a választ, de ettől függetlenül már dőltem volna a nevetéstől, főleg elképzelve Chris arcát. :D
    De édesen bevallotta, hogy féltékeny volt, hát megzabálom! :D :D A ruha pedig csodálatos, elhiszem, hogy Chris képe is rendesen megnyúlt! :D

    Hihetetlenül nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, arra, hogy miiii is lesz itt, szóval siess! :)))
    Imádtam a fejezetet, nagyon édes volt mindenki, úgyhogy jókat mosolyogtam, köszönöm! :))) Csókollak

    VálaszTörlés
  4. Sziaa Sziszaa! :))

    Ez az Austin gyerek, hát.. le a kalappal, kellett Ő ide, komolyan, bírom a fejét... a betörősdi, majd a kikérdezősdi, hát wow. Tetszett! :DD
    Chris pedig... egyem meg a pici szívét! :$$ :D Először azt hittem, hogy Ő lépett be az ajtón, amikor Austin és Kate megviccelte Emily-t, de nem... és komolyan, egy seprűvel ütötte le? Ez kész, végig nevettem. :D
    Kíváncsi vagyok, mit tervezett a srác, ez így olyan nem jó, hogy eltitkolod előlünk, hogy hova megyünk! :P Így kíváncsi vagyok. :$$
    Nagyon várom a folytatást! :$ :)))
    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
  5. Szia.Nekem is tetszett a feji meg az is h Eric ilyen kis féltékeny Austinra,ez is azt bizinyítja h szereti Katetet.A kis akcióról nem is beszélve...........annyit röhögtem meg szerintem mindenki aki azt a részt olvasta, az HATALMAS VOLT szó szerint. meg hát nagyon kíváncsi vagyok/vagyunk h hova mennek el Randizni remélem valami romantikus helyre vagy ilyesmi vagy buliba mindegy csak az a lényeg h minél előbb hozd az új fejezetet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Jaj, Austin :D Nagyon tetszik :) Jó fej ;D
    Hoppán,Chris féltékeny. Nincs miért annak lennie :) Legalább is szerintem nincs miért :D Kíváncsi vagyok..hogy hova viszi Chris,Katet :$
    Ne haragudj hogy ilyen röviden véleményeztem..majd igyekszem kicsit többet írni neked :) De, siess ám a következő fejezettel ;D

    Ölel,Vanity

    VálaszTörlés