2012. április 4., szerda

Részlet a 24. fejezetből...

Sziasztok! :)
Meghoztam egy kis részletet a következő fejezetből, ami előreláthatólag ma este fog felkerülni. :)
Remélem várjátok már. :)
Csók <3


Oké, már csak egy dolog van a listán, és vége. Igaz, hogy már majdnem tele a bevásárlókocsi, de nem baj, még egy dolog belefér, ami nem más, mint a tejszín. Oké, az biztosan tejszínhab, csak Em nem mondta a habot. De hol is van? Itt vagyok a gyümölcsöknél, mert Emilynek az is eszébe jutott, hogy kell eper. De most komolyan, a tejtermékeknél keressem? Benne van a tej szó, szóval biztosan ott kell. De mintha a sütőporoknál láttam volna. Igen, biztos voltam abban, hogy ott találkoztam vele. De akkor az a másik irányban van.
Mint valami idióta, tologattam a kocsit jobbra-balra, de már meguntam, úgyhogy elindultam a sütőporokhoz. Kerestem, de nem volt sehol. Végigmentem még egyszer. Aztán még egyszer. Ez nem igaz, hogy máshol láttam volna, biztosan itt volt, csak… elvitték. Egy utolsó próbálkozás, hátha csak kiszúrja a szemem, és nem láttam eddig, holott itt volt a szemem előtt, de nem. Tökéletesen láttam mindent, csak pont azt nem, ami kellett volna. Végső esetben elindultam a tejtermékek irányába, ami a bevásárlóközpont másik végén van, hurrá!
Ott is kerestem mindenhol, de nem volt. Nem igaz, hogy ennyire ne tudjak megtalálni egy tejszínha… á, itt van. A szemem előtt voltak felsorakoztatva a tejszínhabok, különböző fajták, így lekaptam egyet, beledobtam a kosárba, majd megfordultam, amikor Layla volt velem szemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése