2012. április 17., kedd

Részlet a 26. fejezetből...

Sziasztok! :)
Meghoztam a következő fejezet egy kis részletét. A friss szerdán vagy csütörtökön fog megjelenni, bár nagyobb az esély rá, hogy holnap. :)

Kellemes olvasást mindenkinek. :)
Csók <33


Cím: Benned bíztam, nem benne



- Képzeld el, és bármilyen hihetetlen is, de az égvilágon semmit. Tudod, hogy Kate-et szeretem…
- Ja, most aztán be is bizonyítottad neki. – mosolyodtam el gúnyosan, mire ijedten nézett rám.
 - Ő is látta? – meg sem várva a választ, gyorsan kikerült, és szemével pásztázni kezdte a tömeget. Amikor megbizonyosodott róla, hogy Kate nincs köztük, elindult balra, majd fel a lépcsőn. Ennek nagyon nem lesz jó vége. Utána akartam menni, de megtorpantam. Annak mégis mi lenne az értelme, ha én is ott lennék? Különben sem rám tartozik a kapcsolatuk, csak szívesen leszidom Christ, ha kell. Körbenéztem, és láttam Kevint, ahogy a kanapén elnyúlva alszik, a kiskutya pedig az ő ölében ugyanezt teszi. Rokonlelkek…


/Kate/

Ennyit a nagy bizalomról. Meddig állhattam kint az erkélyen? 10, 20 vagy esetleg 30 perc? Mindegy, nem is érdekel, de jobbnak láttam visszamenni, mert még a végén elkezdenek keresni. A tükörben gyorsan ellenőriztem magam. Hát, kicsit nyúzott arccal nem lesz annyira vészes lemenni. Csak úgy nézek ki, mint aki sírt. Szuper.
Megindultam, de pár lépés után meg is álltam, mert valaki elém állt, így hátrálnom kellett pár lépést.
- Miért vagy itt fent, Kate? – lépett beljebb a szobámba.
- A mosdóba jöttem, miért? – mutattam a fürdőszoba felé, mire oldalra döntötte a fejét, én pedig egy mosolyt erőltettem az arcomra, holott biztosan felpofoztam volna, vagy valami ilyesmi. Layla nem igazán ismeri az illemet, simán leült az ágyamra, és keresztbe tette a lábát.
- Csak hiányoltalak a bulin. Egyébként szép a szobád. – nézett körbe, miközben elismerően bólintott. – Biztosan jól vagy? – kezdte el ismét fürkészni az arcomat.
- Persze, csak kezdek fáradt lenni. – legyintettem.
- Azért remélem annak ellenére, hogy fáradt vagy, vigyázni fogsz a pasidra. Eléggé elkallódott, ha érted, mire célzok. – aha, témánál vagyunk.
- Bízom benne, hogy nem csinál semmi őrültséget. – habár a bizalom enyhén szólva alábbhagyott.
- Szerintem nem kéne. – rázta meg a fejét, majd kiindult a szobámból. Amint a küszöbhöz ért, Chris is abban a pillanatban jelent meg az ajtóban. Lassan, kecsesen sétált el mellette, és mikor eltűnt a folyosón, a fiú beljebb lépett, és becsukta maga mögött az ajtót.

1 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon tetszik amit irsz!Na hát ennek nem lesz jó vége!Szerintem ez a bizonyos Layla el szeretné venni Chris-t Kate-től!Jó lenne ha a kis csaj lekopna Chrisről!!De nagyon várom a teljes fejezetet!Pusss: Meli:)

    VálaszTörlés