2012. április 9., hétfő

Részlet a 25. fejezetből...

Sziasztok! :)
Így húsvét másnapján meg is hozom Nektek a következő fejezet részletét, ami vagy holnap, vagy holnapután fog kikerülni az oldalra. :)
Még egyszer Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek! :)
Csók <3



Cím: Buliszervíz


Bő egy órára számoltuk az időnket, annyi alatt simán be tudnak vásárolni, és haza is érnek, szóval ahhoz kell beosztani mindent. Emilynek nem volt ideje mindent elmagyarázni, így a legtöbb holmit nekünk kellett megkeresni. Amikor a poharakat vettem le a polcról, egy nagy pukkanásra lettem figyelmes. Amint hátranéztem, láttam, ahogy Kevin áll a szétpukkant kólás flakon mellett, az üdítő pedig végigfolyt a csempén. Kérdőn széttártam a karomat, mire ő egy „bocsi”-val el is intézte a dolgot. Keresni kezdtem valamilyen törlőkendőt, és mire megtaláltam, Kevin is felemelte a flakont, benne egy kis kólával.
- Ez a miénk. – mondta vigyorogva, miközben diadalittasan felmutatta, mire én is elröhögtem magam.
 - Ezt hova kell tennem? – jött be Alex, kezében egy pezsgősüveggel. Mire szólhattunk volna neki a kóláról, addigra már megcsúszott, és a földön végezte, ahogy az összetört pezsgősüveg is. - Ez komoly? Mit csináltatok? – fogta meg a könyökét.
- Basszus, most mégis mit fogunk inni? – kérdeztem, mert már kezdtem elveszíteni a fejem. Ez így nagyon nem lesz jó.
- Sört. Ott van vagy 10 dobozzal. – mutogatott hátra Kevin. Pontosabban 12, mindegy.
- De jó pofák vagytok…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése