2012. február 1., szerda

Díííj!!! *.*

Sziasztok! :)
El sem hiszem, hogy két díjat is kaptam! Nagyon szépen köszönöm Vanity Destiny-nek és adadel-nek!!! <3 ^.^








Szabályok!

1.Tedd ki a képet a blogodra!
2.Köszönd meg annak,akitől a díjat kaptad!
3.Írj le magadról 6 dolgot!
4.Küld tovább 5 blog írónak,linkkel együtt!
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon!

1.: Megvan. :D
2.: Kész. :)

Nem tudom, hogy mik lesznek újdonságok, de próbálok azt írni. :P
- Eric Saade a kedvenc énekes, azt hiszem, ő lesz az mindig is. :) *.*
- Valamiért rászoktam a Hungária együttes zenéire, pár napja csak azokat a számokat hallgatom. (Különösen azt, amiket Szabó Kimmel Tamás énekel a filmben. :P)
- Kedvenc színész: Ian Somerhalder, magyar színész Szabó Kimmel Tamás. (a Made in Hungaria-t megnéztem, és komolyan beleszerettem. :D)
- Nem vagyok nagyon magas, 167 cm. :D
- A tanulmányi átlagom jelessss, bár mostanában... :/
- Sokat beszélek, ami nem lenne nagyobb baj, csak hadarok, és sokszor összefolynak a szavak, és érthetetlen lesz az egész. xD

 3.: Megíródott. ^^

4.: Ahh, annyi blogot olvastam már, amik fantasztikusak, és sajnos csak 5 embernek lehet küldeni. :( A hiper-szuper kedvenceknek küldeném. :P
- Ági
- Anna Love
- Nina Law
- Adadel
- Vanity Destiny
5.: Ez is megvan! :)

Ui.: A fejezet vagy ma este vagy holnap, de felkerül nemsokára! :)

Csók Mindenkienk! <33

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm viszont a díjat!:)Megérdemelted!! :') Hipi-szuper?:P Szerintem,mindenki nevében írhatom, Nagyon szépen köszönjük, és már várjuk az új fejezetet!

    Ölel,Vanity

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nagyon szépen köszönöm a viszont-díjat! :)) Igaza van Vanity-nak, rettentően várjuk az új fejezetet! ;)

    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
  3. jézusom!!! Sziszaa! annyira köszönöm!!!!!! ♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés