2012. február 4., szombat

Részlet a 19. fejezetből...

Sziasztok! :)
Igaz, hogy a hétvégére ígértem az új részt, de nekem még a hétfő is hétvége (ha úgy nézzük) mert az időjárás miatt nem kell mennünk suliba. Ha a buszok kedden sem közlekednek, akkor nem megyünk, szóval ennyiben jó, hogy ilyen hideg van. :S Na, de a fejezet vagy holnap, vagy hétfő fog felkerülni. :)
Kellemes olvasást a részélethez! :)
Csók <33

19. fejezet: Filmnézés

Egy örökké megválaszolatlan kérdés: miért kell Emilynek mindenről tudnia? Komolyan nem lesz magánéletem, ha ő neki mindent el kell mesélnem. Reménytelen lesz a titoktartás, úgyis ki fogja szedni belőlem, amit tudni akar.
- … és megcsókolt. Ennyi, és ha megbocsátasz, most elmegyek a DVD-kért. – álltam fel a pulttól, majd a nappaliba indultam, hogy kivegyem a szekrényből lemezek tokjait. Nem tudom mennyit, talán vagy 20 db-ot szedtem ki egyszerre, és felsiettem velük a szobámba. Be volt csukva az ajtó, pedig én nyitva hagytam. A könyökömmel lenyomtam a kilincset, háttal mentem be, és letettem az egyik polcra a DVD-ket, majd megfordultam. Chrisből mindent kinézek, csak túlzott romantikázást nem, pedig a szobámat most azzá varázsolta. A függönyök be voltak húzva a nagy ablakon, és ahogy a Nap rásütött, gyönyörű narancsszínben pompázott a kis helyiség. A piros és sárga párnák, amiket az ágyam tárolójában tartottam, most az ágyamra kerültek. Már csak egy valami, vagyis inkább valaki hiányzott: nem láttam a szobámban Christ. Ha nem ment ki, akkor csak a fürdőben lehet, de oda nem mentem be, megvártam, hátha kijön. Nem kellett sokat várakoznom, perceken belül ki is jött, de nem akárhogyan!

2 megjegyzés:

  1. Naaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Nagyon remélem, hogy még ma megjelenik! :D
    Én szurkolok, hogy így legyen, siess, kérlek! :) *.*

    VálaszTörlés
  2. Vááááááááááááááááááááááááááá, most nagyon felcsigáztad a kíváncsiságomat!!!!!!!!

    VálaszTörlés