2011. december 3., szombat

Részlet a 11. fejezetből...

Sziasztok!
Meg is hoztam nektek a következő fejezet részletét, különösebb hozzáfűznivalóm nincs, csak annyi, hogy sajnálom, amiért nem tegnap hoztam, de ma ígérem, olvashatjátok! :)

Cím: Az új srác

- Hmm, pedig nagyobb hálálkodást vártam. Amúgy beszélhetnék a nővéreddel? – hogy mi? Emilyvel akar beszélni?
- Most a plázában van, a kávézóban dolgozik. Ott megtalálod.
- Köszi. Akkor most megyek is, szia! – beült az autójába, és elhajtott. Kezd rendessé válni, a végén még megkedvelem. Felmentem a szobámba, és elismertem, nincs semmi dolgom. Komolyan, nekem is kell munkahely a tanításon kívül legalább hétvégére, mert halálra unom magam itthon. Emilynek sikerült, nekem is muszáj lesz keresni.

/Chris/

Miután megtaláltam az ülés alatt Kate telefonját, visszafordultam és beadtam neki. Aranyosan mosolygott, amikor meglátta, hogy nálam van a kis készülék… de mégis miket beszélek? Aranyosan mosolygott? Egyre furább dolgokat gondolok. Egy valamit azonban biztosan tudok: el kell mennem Emilyhez.
Mit is mondott, hol dolgozik? Ja, igen, a kávézóban. Gyorsan felszaladtam a lépcsőkön a második emeletre, majd a szememmel kutatni kezdtem a kávézót. Amikor megtaláltam, sietős léptekkel mentem be az ajtón, majd megláttam Emilyt, ahogy visszaviszi a tálcát, és bevitte a mosogatóhoz. Visszatérve letörölte a pultot, én pedig odamentem és leültem az egyik bárszékre. Megállt mellettem egy srác, nekitámaszkodott a pultnak, majd megkérdezte Emilytől:
- Biztos nem akarsz eljönni velem randizni?
- Már megmondtam százszor, hogy soha nem fogok veled elmenni sehova sem! – kezdte elveszteni a türelmét, gondoltam, beavatkozok.
- Netán van valami probléma? – álltam közelebb hozzájuk.
- Törődj a magad dolgával, gazdag kölyök. – ó, hát így állunk. Ismer engem.
- A hölgy most utasította el magát, hagyja békén!
- Akarsz valamit? – szembeállt velem, de nem volt magasabb nálam, kb. az orromig ért, és még idősebbnek sem látszott, mégis kölyöknek szólított.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése