2011. december 22., csütörtök

Részlet a 14. fejezetből...

Sziasztok! :) :)
Meghoztam nektek a 14. fejezet egy kis részletét. Az új rész terveim szerint ma este kerül fel, de legkésőbb holnap! :)
A kis ízelítőhöz kellemes olvasást kívánok! :)
Csók mindenkinek <3

Cím: Előkészületek/Az Álarcosbál


Amikor megfordultam, láttam Chris-t táncolni valakivel, méghozzá nem is akárkivel. Az a lány csimpaszkodott a nyakába, aki mindenáron el akarta hívni a közelemből, nehogy egy percre is, de beszélhessen velem, vagy csak szimplán mellettem legyen. Amint megláttak mindketten, az idegesítő kis liba a fekete haját lazán hátradobva egy megsemmisítő vigyort küldött felém, amitől akarva-akaratlanul bekönnyezett a szemem, el kellett fordulnom, nehogy még nagyobb örömet szerezzek neki. Helyzetváltoztatásomnak köszönhetően nekiütköztem egy álarcos férfinak.
- Ó, elnézést. – mondtam. Majd lehajtott fejjel akartam távozni előle, de megfogta a karomat.
- Szia, Kate! – köszöntött. Hangja nagyon is ismerősen ütötte meg fülemet.
- Daniel? – válasz helyett egy széles mosolyt és egy bólintást kaptam. – Nem tudtam, hogy te is eljössz.
- Ki nem hagynám, imádok bálokra járni. Többek közt azért is, mert itt mindenki jól érzi magát… te miért vagy ilyen lehangolt? – lejjebb hajolt, így arca egy szintbe kerül az enyémmel, úgy nézett a szemembe. – Mi a baj, Kate?
- Semmi, minden oké. – tettem az ártatlant, ami nem vált be nála, tovább kérdezősködött, majd egyszer csak abbahagyta, felegyenesedett, úgy nézett mögém, egyenesen Chris-ékre.
- Á, már értem. Csak nem féltékeny vagy? – felvont szemöldökkel állt előttem, válaszra várva. Hátranéztem, és csak akkor vettem észre, hogy Chris is felénk tart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése