2011. december 10., szombat

Részlet a 12. fejezetből...

Sziasztok! :)
Meghoztam nektek a 12. fejezet egy kis részletét, amit ma este már olvashattok is! :)
Csók <3

- Elküldenéd a telefonszámot? Diktálom.
- Oké. – elővettem én is a mobilomat, lediktálta a számot, amit el is küldtem Emilynek. – Azért lássuk be, szemétség volt otthagyni őket. És biztos csodálkoznak, hogy 2 perc alatt hazaértünk.
- Alex tudott a tervemről, és legalább kettesben vannak. De mit is akartál kérdezni?
- Azt, hogy mégis hogyan kötök ki mindig az kocsidban? – ha átgondoljuk, ez egy elég jó kérdés, mert már lassan többet leszek az ő autójában, mint a mienkben.
- Nem tudom. Jobb lenne, ha az ágyamban lennél? – pimasz vigyort küldött felém, majd zöldre váltott a lámpa és elindultunk.
- Chh, dehogy! – válaszomra csak egy kis kuncogást hallottam.
- Mondd csak, van kedved várost nézni?
- Hát, normális körülmények között lenne, de tekintetbe véve, hogy fél 11 van, és teljesen sötét, nem igazán.
- Hé, Jacksonville nagyon szépen ki van világítva este. Muszáj megnézned, és az esti világításnál a St. John’s folyó nagyon is szép, megnézhetjük.
- Jól sejtem, hogy addig úgysem hagysz, amíg igent nem mondok?
- Nagyon jól sejted.
- Rendben, akkor menjünk. – az a 25 perc, amíg mentünk Jacksonville-be, csendesen telt, nem nagyon beszélgettünk, én inkább csak nézelődtem. Lehunytam a szemem, mert már fáradt voltam. Csak annyit vettem észre, hogy a levegő megcsapja az arcomat. Kinyitottam a szemem, és Chris állt előttem a nyitott ajtónál.
- Megérkeztünk. – nehézkesen kikászálódtam a kényelmes ülésből, majd elindultam utána. Megálltunk egy kapu előtt, ahol két biztonsági őr állt. – Lehetne most bérelni egy hajót?
- Sajnáljuk, de már zárva vagyunk. – válaszolta tömören az egyik férfi.
- De már le van foglalva a hétre egy. – közelebb ment hozzá, majd a kezébe adott valamit.
- Milyen névre?
- Chris Clane. – mondta, majd az egyik biztonsági őr, akinek a kártyájára Tom volt írva, elindult hátra. Pár percet várakozhattunk, amikor visszaért.
- Rendben, bemehetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése