2011. december 28., szerda

Részlet a 16. fejezetből...

Sziasztok! :)
Meghoztam nektek a következő fejezet részletét. A 16. rész előreláthatólag pénteken fog felkerülni.
Kellemes olvasást! :)
Csók <33
Ui.: Annyit még elárulnék, hogy a fejezet egy nagyobb része Chris szemszögéből lesz, csak a vége felé olvashatjátok majd Kate gondolatait. 

Cím: Megoldás a hibákra.

- De most már elárulod, hogy hova akarsz majd elvinni? – faggattam.
- Mondtam, hogy meglepetés lesz, belőlem úgysem szedsz ki semmit. – mosolyogva hátradőlt a székén.
- Jézusom! Ugye nem vagy pedofil, vagy valami ilyesmi? – értetlenül nézett rám, és valami ilyet gondolhatott rólam, hogy: Ez sem normális. De szeretek előbb meggyőződni róla, mielőtt még késő lenne.
- Ezt te sem gondolhattad komolyan. Már hogy lennék pedofil? – egyik kezével megtámasztotta fejét az asztalon, választ várva a kérdésére.
- Nem tudom, csak ez az első kép, ami így megjelent lelki szemeim előtt, mindegy. – mondtam, mire mindketten elnevettük magunkat.
Amikor elmondtuk, hogy mit szeretnénk inni, leírta a pincér, majd elment. Ahhoz képest, hogy este van, elég sokan voltak, így nem is csodálom, hogy késett a rendelésünk.
- Ide szeretsz járni? Egy órája várunk már az italra. – mérgelődött, majd idegesen hátradőlt.
- 10 perce rendeltük meg, és ha neked is feltűnt, nem csak mi vagyunk itt, nem csak minket kell kiszolgálni. Különben is, én azt hittem, türelmes vagy.
- Ahh, persze. Ilyen esetekben nem nagyon. – válaszolta, majd nézte az egyik pincért, aki a mellettünk lévő asztalhoz vitte ki a rendelést. Csak nehogy beszóljon neki valamit, ezért inkább én beszéltem hozzá.
- Pedig azt mondtad. – erre a mondatomra rám figyelt kérdő tekintettel. – Tudod, a kocsiban.
- Mégis mikor? – belül már mosolyogtam, hiszen eljött az idő, hogy őt zaklassam a kérdéseimmel.
- Jaj, tudod, amikor makacsnak tituláltál, aztán mondtad, hogy: „De nyugi türelmes leszek.” Tényleg… miért is említetted, hogy a barátnőd leszek? Ennyire ne legyél biztos a dolgodban.
- Csak vicceltem. – legyintett, de úgysem hagyom annyiban.
- Aha, persze, de az igazat szeretném hallani. – itt ismét előredőlt, majd egy sóhaj után rákezdett.
- Hát…

3 megjegyzés:

  1. Szia nagyon kíváncsi vagyok a fejezetre nem tudnád hamarabb hozni mint péntek???
    nem bírok várni...

    VálaszTörlés
  2. Szia Bigikeee! :)
    Igazából a fejezet még nincs teljesen kész, de ha minden jól megy, akkor lehet, hogy holnap hozom. :) De azért örülök, hogy ennyire várod. :D
    Csók <33

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    áh, már én sem bírok várni :(( Oké, tudom... türelem rózsát terem.. de, akkor sem tudok várni :$ türelmetlen személyiség vagyok, meg kell hagyni :D
    Remélem mihamarabb olvashatjuk a 16.fejezetet :))

    Vanity

    VálaszTörlés